14.06

Mina Chrome piller har kommit! Man ska ta tre st varje morgon och låta dem smälta på tungan.. Det ska dämpa hungerkänslor och sötsug!

Har kommit på att jag faktiskt inte äter för jag är hungrig oftast, utan för jag är rastlös.. Surprise liksom. Det är det värsta man kan göra om man vill gå ner i vikt.. Så från och med nu, ska jag BARA äta när magen kurrar och jag knappt kan stå upp för jag är så hungrig (hehe, lite överdrivet men ni fattar)

Btw så väger jag 55... Fortfarande... Vill väga 54 i slutet av veckan, vad tror ni om det?



Kommentarer
Amanda

Aa, jo såklart du kan klara 54 till slutet av veckan. Kämpa! ;)

2012-08-20 @ 16:58:44
URL: http://yrandeben.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0