Blää

Igår blev det alkohol under nästan hela dagen, vilket gjorde att jag inte riktigt brydde mig om matintaget.. Det blev för mycket iallafall! Och idag har det inte direkt gått bättre.. Knäckemackor och kaffe till frukost, omelett till lunch, sprödbakad fisk, lökringar, sallad, 1/2 potatis och spenat till middag. Klart jag trycker i mig kladdkaka och en cola efter det också! Nu jäklar kommer jag väga 10 kg mer imorgon!

Någon som kan tipsa om några bra bantningspiller? Beställde Chrome förra veckan men de har fortfarande inte kommit..



Kommentarer
Amanda

Chili Burn kan jag tipsa om! Googla lite på det :)

2012-08-15 @ 12:10:45
URL: http://yrandeben.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0