Lördag - vecko resume

Förlåt för värdelös bloggning!! Varit super upptagen de senaste dagarna..

Ätit sådär.. Men tränat hyffsat bra, promenader och gym har jag hunnit med iallafall! Hittat tillbaka till träningsmotivationen har jag gjort, rotat fram alla mina kära Cosmopolitan Zest tidningar som jag ska nöta igenom tänkte jag. Där finns massa bra recept, träningstips osv! Även bunkrat upp med bra träningsappar!

För att öka på lite yttligare har jag Nutrilett (eller naturdiet, kommer inte ihåg) påsar, som man blandar med vatten. Ca 110 kcal per påse, tänkte försöka ersätta 1 mål om dagen med detta att börja med, sen när man vant sig (minskat magsäcken lite) så ska jag öka på det! Fan nu ska jag kämpa! Det är slut med allt godis, glass och crap nu! Bara light läsk ska jag unna mig, annars dör jag!

Ska göra upp ett matschema och tränings schema för en vecka och göra allt för att följa detta,. med start på måndag! Who's with me??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0