Dagens frågetecken

Nu är jag helt förvirrad... Ställde mig nyss på pojkvännens våg, efter att både ätit frukost och lunch (totalt 4 knäckemackor med varsin skinkbit och ca 2 msk mini keso) vägde jag 55 kg?!
Hemma väger jag ju mellan 57,4 och 58? Fattar ingenting, vilken våg stämmer??

Och förresten, pojkvännens familj ställde fram chips och ostbågar till oss när vi kollade på film tidigare idag, och jag tog ett chips. ETT CHIPS! Sen tänkte jag "nej skit samma" och åt inge mer. Hur bra kontroll är inte det??? Så stolt över mig själv! Men nu är jag hungrig på grillad middag! Vilket jag förtjänar! För efter maten ska jag ut på en powerwalk! Ligger bra till idag! Magen kurrar men känner ändå ingen hunger, kanske är medicinen som talar? Hehe i like it!



Kommentarer
Sara

Det är rätt vanligt att olika vågar visar olika, svårt att veta dock vilken man ska lita på- Jag har testat min med vikter iaf :P

Bra jobbat med chipsen! :D

2012-08-11 @ 20:52:56
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0